وي افزود: در اين راستا طرح بازاريابي استراتژيک گردشگري به عنوان يک طرح پژوهشي اولويتدار به پژوهشگاه گردشگري ارسال شد تا در يک فاز مشخص و فرصت مناسب تعريف شود.
اسفنديار خاطرنشان کرد: هدف از اين کار اجرايي کردن تمامي فعاليتهاي گردشگري در حوزه بازاريابي بر اساس يک برنامه استراتژيک و پرهيز از فعاليتهاي متفرقه و جزيرهاي است.
وي با بيان اينکه طرح بازاريابي استراتژيک گردشگري تا پايان سال تدوين ميشود، افزود: در طرح بازاريابي استراتژيک گردشگري ميزان گردشگر در برنامه چهارم تا هفتم توسعه، سرعت رشد گردشگر، نرخ رشد و درآمدزايي در سالهاي پاياني هر برنامه لحاظ شده است./115
انتهای پیام/