طرح بازاريابي استراتژيک گردشگري تهيه مي‌شود

سرپرست دفتر بازاريابي و تبليغات معاونت گردشگري با بيان اين مطلب به ميراث‌آريا(CHTN) گفت: گردشگري ايران نيازمند يک طرح استراتژيک در حوزه بازاريابي است تا بتواند در راستاي اسناد برنامه پنجم توسعه و سند چشم‌انداز 20 ساله گردشگري پاسخگوي تکاليف و ماموريت‌هايي که به سازمان ميراث‌فرهنگي ابلاغ شده باشد.

وي افزود: در اين راستا طرح بازاريابي استراتژيک گردشگري به عنوان يک طرح پژوهشي اولويت‌دار به پژوهشگاه گردشگري ارسال شد تا در يک فاز مشخص و فرصت مناسب تعريف شود.

اسفنديار خاطرنشان کرد: هدف از اين کار اجرايي کردن تمامي فعاليت‌هاي گردشگري در حوزه بازاريابي بر اساس يک برنامه استراتژيک و پرهيز از فعاليت‌هاي متفرقه و جزيره‌اي است.

وي با بيان اينکه طرح بازاريابي استراتژيک گردشگري تا پايان سال تدوين مي‌شود، افزود: در طرح بازاريابي استراتژيک گردشگري ميزان گردشگر در برنامه چهارم تا هفتم توسعه، سرعت رشد گردشگر، نرخ رشد و درآمدزايي در سال‌هاي پاياني هر برنامه لحاظ شده است./115

انتهای پیام/

کد خبر 138804252