هدفمند کردن نمايشگاه‌ها بايد مورد توجه قرار گيرد

مجيداسفنديار، سرپرست دفتر بازاريابي و تبليغات معاونت گردشگري در اين رابطه به ميراث‌آريا(chtn) گفت: محتوايي برگزار کردن نمايشگاه‌هاي گردشگري را از ضرورت‌هاي برگزاري چنين نمايشگاه‌هايي عنوان کرد.

وي با بيان اينکه برگزاري نمايشگاه‌هاي گردشگري به عهده دفتر بازاريابي و تبليغات است، تصريح کرد: هدفمند کردن نمايشگاه‌ها به منظور توسعه سياست‌هاي گردشگري از وظايف دفتر امور مراکز خدمات گردشگري و استانداردسازي به شمار مي‌رود.

وي با تاکيد بر اهميت پرداختن به محتوا در برگزاري نمايشگاه‌هاي گردشگري يادآور شد: لازم است در اين مورد به صورتي کار شود تا دفاتر خدماتي مسافرتي و گردشگري به جاي فروش 50 درصدي تورهاي خروجي روي فروش تورهاي داخلي تمرکز کنند.

اسفنديار تصريح کرد: در حال برنامه‌ريزي هستيم تا در نمايشگاه‌هاي سال آينده بخش خصوصي با هدف فروش بسته‌هاي سفر تورهاي داخلي و ورودي بتوانند با کشورهاي شرکت‌کننده در اين نمايشگاه رقابت کنند.

وي اضافه کرد: در اين رابطه با ستاد تبليغات و برگزاري نمايشگاه‌هاي سازمان ميراث‌فرهنگي و همچنين بخش خصوصي فعال در اين زمينه جلساتي برگزار کرده‌ايم تا بتوانيم موانعي را که بر اثرگذاري مطلوب نمايشگاه‌هاي گردشگري سايه‌ مي‌اندازد برطرف کنيم.

اسفنديار با بيان اينکه مدير برگزاري يک نمايشگاه تنها مسئول فروش غرفه است، متذکر شد: اينکه برگزاري اين نمايشگاه‌ها چند درصد به اهداف سازمان ميراث‌فرهنگي و اهداف کلان دولت نزديک است وظيفه دفتر بازاريابي و تبليغات است.

اين مقام مسئول در دفتر بازاريابي و تبليغات گردشگري خاطرنشان کرد: در حال انجام برنامه‌ريزي‌هاي علمي و منسجم هستيم تابرگزاري نمايشگاه‌هاي آتي بتواند تاثير مطلوب خود را داشته باشد./115

انتهای پیام/

کد خبر 1388043148