وي افزود: در شرايط کنوني با توجه به عدم تکميل و توسعه کامل خطوط مترو استفاده مطلوب و حداکثري از حمل و نقل اتوبوسي و به ويژه مسيرهاي ويژه اتوبوسهاي تندرو، بهترين راهکار مقابله با ترافيک شهر تهران است.
وي با اشاره به هماهنگي هايي که در اين خصوص با دستگاههاي مختلف انجام شده است، ادامه داد: راهنمايي و رانندگي، شوراي شهر، معاونت حمل و نقل و ترافيک شهرداري تهران و مشاورين پروژه در مورد چگونگي جزئيات طرح تبادل نظرهاي لازم را انجام داده اند.
تشکري هاشمي افزود: يک طرفه شدن خيابان وليعصر از خيابان بهشتي تا پارک وي اگر چه در روزهاي ابتدايي با مشکلات و سختيهايي براي شهروندان همراه شد اما در نهايت و با رسيدن به شرايط ثبات مزيت هاي خود را در راستاي تسهيل ترافيک تهران اثبات کرد و بدون ترديد مي توان پيش بيني کرد ادامه يافتن طرح تا ميدان تجريش به همين شکل نتايج مثبتي خواهد داشت.
معاونت حمل و نقل و ترافيک شهرداري تهران در رابطه با صحت شايعاتي مبني بر درخواست ارگانهاي امنيتي براي يک طرفه شدن خيابان وليعصر تاکيد کرد: اين مسئله صحت ندارد چون طرحهاي ترافيکي شهر تهران بيش از همه براي روان سازي حمل و نقل وسائل نقليه و کمک به جابجايي راحت مسافران شهري است و نمي توان در رابطه با مسئله اي با اين درجه از اهميت طرحي يک شبه و فاقد کارشناسي را اجرا کرد./100
انتهای پیام/