به گزارش ميراث آريا(chtn) جعفر ربيعي با اشاره به مطلب فوق گفت: چنانچه هم اکنون به ازاي حرکت هر قطار به طور متوسط ميزان تاخيرها در خط تهران- کرج 20 ثانيه است حال آنکه سال گذشته ميزان تاخيرها در اين خط به ازاي هر حرکت به طور متوسط 13 ثانيه بود.

ربيعي خاطرنشان کرد: افزايش تاخيرهاي مترو در خط 5 به دليل فرسودگي ناوگان و ازدحام جمعيت است که اميدواريم با ورود واگن هاي جديد ميزان تاخيرها و ازدحام مسافران در اين خط کاهش يابد.

وي افزود: در خط 1 مترو تهران نيز با توجه به اينکه به دليل کمبود ناوگان برخي از قطارها به سمت شمال تا انتهاي مسير را طي نمي کنند و از ايستگاه حقاني باز مي گردند ميزان متوسط تاخيرها در اين خط از 6 ثانيه به 10 ثانيه افزايش يافته که اميدواريم با ورود واگن هاي جديد مترو بتوانيم در ايستگاه هاي تازه بهره برداري شده نيز مانند ساير ايستگاه ها خدمات رساني کرده و سرفاصله حرکت قطارها را در اين ايستگاه ها کاهش دهيم./100

انتهای پیام/

کد خبر 1388072721