استاد جيتجمونگ درمبحث بازاريابي اينترنتي با اشاره به اينکه اينترنت به عنوان يک ابزار فراگير امروزه روند اطلاع رساني را به طور چشمگيري در جهان سرعت داده است ، گفت : بازاريابي از طريق اينترنت مزاياي بسياري دارد که در روش بازاريابي سنتي ديده نمي شود .
وي گفت : در بازاريابي اينترنتي با کمترين هزينه امکان بيشترين اطلاع رساني و تبليغات وجود دارد و نکته مهم يافتن و پيدا کردن بازارهاي هدف مناسب است زيرا انتشار اطلاعات بدون هدف و به شکل فراگير و پراکنده درقبال صرف هزينه هاي گزاف کمترين بازدهي درخواهد داشت .
وي ايجاد وب سايت ها را لازمه بازاريابي نوين دانست وگفت : راه اندازي يک سايت جامع وکامل که معرف تمام داشته ها وتوانمنديها و جاذبه هاي استان باشد و فضايي جهت تبليغات ساير آژانس ها وهتل ها نيز درآن وجود داشته باشد مي تواند درجذب مشتريان با اطلاع رساني سريع و آسان موثر باشد.
آشنايي با اصول و مباني بازاريابي و بازاريابي استراتژيک نيز مبحث ديگر اين سمينار تخصصي بود که چگونگي جذب مشتري ومراحل انجام آن با شناسايي نيازها در محيط بازار ازجمله نيازهاي فيزيولوژيک ، امنيت ، نيازهاي اجتماعي ، نياز به احترام و نيازهاي ادراکي و تلاش درجهت برطرف کردن نيازها ، توسعه خدمات بالقوه ، آميزه هاي بازاريابي مورد بحث و بررسي قرار گرفتند .
/104
انتهای پیام/