برگزاري سمينار تخصصي بازاريابي با حضور استاد تايلندي

به گزارش ميراث آريا(chtn)، درنخستين روز اين سمينار تخصصي که ازساعت 9 صبح تا 17روزگذشته در اين محل برگزار شد دو مبحث مهم بازاريابي استراتژيک و بازاريابي IT (اينترنتي ) به شرکت کنندگان درسمينار که شامل مديران و کارشناسان دفاتر خدمات مسافرتي و گردشگري ، هتلداران و مهانپذيرداران فارس ، راهنمايان گردشگري استان وديگر کارشناسان اين صنعت بودند آموزش داده شد .

استاد جيتجمونگ درمبحث بازاريابي اينترنتي با اشاره به اينکه اينترنت به عنوان يک ابزار فراگير امروزه روند اطلاع رساني را به طور چشمگيري در جهان سرعت داده است ، گفت : بازاريابي از طريق اينترنت مزاياي بسياري دارد که در روش بازاريابي سنتي ديده نمي شود .

وي گفت : در بازاريابي اينترنتي با کمترين هزينه امکان بيشترين اطلاع رساني و تبليغات وجود دارد و نکته مهم يافتن و پيدا کردن بازارهاي هدف مناسب است زيرا انتشار اطلاعات بدون هدف و به شکل فراگير و پراکنده درقبال صرف هزينه هاي گزاف کمترين بازدهي درخواهد داشت .

وي ايجاد وب سايت ها را لازمه بازاريابي نوين دانست وگفت : راه اندازي يک سايت جامع وکامل که معرف تمام داشته ها وتوانمندي‌ها و جاذبه هاي استان باشد و فضايي جهت تبليغات ساير آژانس ها وهتل ها نيز درآن وجود داشته باشد مي تواند درجذب مشتريان با اطلاع رساني سريع و آسان موثر باشد.

آشنايي با اصول و مباني بازاريابي و بازاريابي استراتژيک نيز مبحث ديگر اين سمينار تخصصي بود که چگونگي جذب مشتري ومراحل انجام آن با شناسايي نيازها در محيط بازار ازجمله نيازهاي فيزيولوژيک ، امنيت ، نيازهاي اجتماعي ، نياز به احترام و نيازهاي ادراکي و تلاش درجهت برطرف کردن نيازها ، توسعه خدمات بالقوه ، آميزه هاي بازاريابي مورد بحث و بررسي قرار گرفتند .
/104


انتهای پیام/

کد خبر 1388090848