شهرامعليمحمدي با بيان اينکه از تاريخ دوم آذرماه موضوع رسيدگي به شکايات به طور رسمي به اين انجمن واگذار شد، تصريح کرد: از اين پس انجمن صنفي دفاتر خدمات سفر و گردشگري استان وظيفه رسيدگي به شکايات گردشگران از نحوه عملکرد دفاتر خدمات مسافرتي را بر عهده دارد.
وي متذکر شد: اين اقدام با نظارت کامل سازمان ميراث فرهنگي استان و با حضور نماينده اين سازمان در کميسيون رسيدگي به شکايات صورت مي گيرد، بطوريکه رسيدگي به شکايات بدون حضور نماينده سازمان ميراثفرهنگي استان قانوني نيست.
اين مقام مسئول در معاونت گردشگري استان تهران متذکر شد: اين کار در راستاي رسيدن به اصل 44 قانون اساسي مبني بر واگذاري امور به بخش خصوصي انجام شده است و از اين طريق سازمان فرصت بيشتري براي پرداختن به برنامههاي حوزه گردشگري دارد./115
انتهای پیام/