تقدير از هنرمندان فعال در نمايشگاه صنايع دستي اسلام‌آباد‌غرب

معاون هنرهاي سنتي و صنايع دستي سازمان ميراث فرهنگي،صنايع دستي و گردشگري استان کرمانشاه با بيان مطلب فوق به ميراث آريا(chtn) گفت:لوح‌هاي تقدير توسط سازمان ميراث فرهنگي استان و فرمانداري شهرستان تهيه و در مراسم اختتاميه اين نمايشگاه به هنرمندان فعال اهدا شد.

نصرت‌الله سپهر افزود:همچنين در اين مراسم که با حضور پرشور مردم همراه بود از تمامي دستگاه‌هايي که معاونت هنرهاي سنتي را در برپايي اين نمايشگاه ياري کردند نيز قدرداني شد.

وي با بيان اينکه براي دومين بار است که اقدام به برپايي نمايشگاه صنايع دستي منطقه‌اي در اين شهرستان کرديم،گفت:برپايي نمايشگاه‌هايي از اين دست علاوه بر معرفي صنايع دستي استان در غني سازي اوقات فراغت نيز تاثير گذار است.

معاون هنرهاي سنتي و صنايع دستي سازمان ميراث فرهنگي استان کرمانشاه تصريح کرد:در اين نمايشگاه با 250 رشته مختلف صنايع دستي شامل منبت، معرق، خاتم کاري، مينا کاري، جاجيم بافي، گيوه کشي، ابزارآلات شيشه اي و ... و همچنين سوغات محلي استان هاي کرمانشاه، قم، همدان و اصفهان در قالب60 غرفه جهت بازديد عموم مردم داير شده است.

سپهر برپايي اين نمايشگاه را دربهبود وضعيت اقتصادي هنرمندان صنايع دستي منطقه مهم ارزيابي کرد و گفت: توجه به خواسته هاي مردم و توسعه و گسترش هنرهاي سنتي در ميان اقشار مختلف مردم بسيار حائز اهميت بوده که خوشبختانه با اقدامات صورت گرفته امروز در اين زمينه هنر مندان و مردم بر اين موضوع واقفند./117

انتهای پیام/

کد خبر 1388092425