2010، سال نمايشگاه جهاني گردشگري چين،‌نامگذاري شد

به گزارش ميراث آريا(chtn) بازار گردشگر چين اين روزها در حال آماده شدن براي برگزاري نمايشگاه بين المللي گردشگري شانگهاي است. نمايشگاهي که به عنوان اولين رويداد ارتقا دهنده گردشگري اين کشور در سال نو مطرح شده است.

به گفته يک گردشگره کره‌اي که به همراه خانواده خود در قالب يک تور تفريحي 60 نفره، به چين سفر کرده و به عنوان نخستين گردشگران سال جديد اين کشور معرفي شده است، نمايشگاه گردشگري بين المللي شانگهاي مي‌تواند همچون بازي‌هاي المپيک به يکي از مهيج‌ترين رويدادهاي گردشگري سال تبديل شود.

رئيس سازمان گردشگري چين نيز با اشاره به طرح‌هاي اين سازمان در برگزار کردن کمپين‌هاي مختلف به منظور ارتقاي اين نمايشگاه در سراسر جهان گفت: ‌بخش گردشگري داخلي نيازمند بازنگري است، بازار مسافرتي داخلي نيز به توسعه نياز دارد، از اينرو استفاده از فرصت‌ها و همکاري با بازارهاي گردشگري جهان امري ضروري است.

نمايشگاه بين المللي گردشگري شانگهاي اول ماه مي آغاز و تا آخر ماه اکتبر ادامه خواهد داشت و به بازديد کنندگان آن نيز ماسک‌هايي به نام \"Haibao\" به عنوان هديه اهدا خواهد شد.

انتظار مي‌رود نمايشگاه امسال ميزبان 70 ميليون گردشگر باشد که نزديک به سه ونيم ميليون نفر آنها را گردشگران خارجي تشکيل مي‌دهند./109

انتهای پیام/

کد خبر 1388101334