وي با اشاره به اينکه امروزه از سوي رسانههاي مختلف وضعيت کشور با سياهنمايي جلوه داده ميشود، ادامه داد: يکي از مهمترين دستاوردهاي توجه به امر اطلاعرساني، خنثيکردن تبليغات منفي عليه ايران است که از اصليترين نيازهاي صنعت گردشگري کشور شناخته ميشود.
معاون گردشگري سازمان همچنين با بيان اينکه تعامل و ارتباط موثر با بخش خصوصي از سياستهاي بنيادين معاونت گردشگري به شمارميآيد، ادامه داد: هماهنگي ميان بخشهاي دولتي و خصوصي، همواره جزء رموز پيشرفت گردشگري کشورهاي موفق بوده است.
موسوي در ادامه ضمن آشنا شدن با بخشهاي مختلف شرکت مذکور، بهرهمندي از تجربيات حاصل و نيز ظرفيتهاي اجرايي موجود را به عنوان بخشي از برنامههاي معاونت گردشگري اعلام کرد.
همچنين در اين ديدار، انصاري مديرعامل شرکت هلدينگ گردشگري مارکوپولو نيز به شرح فعاليتهاي انجام شده و دستاوردهاي حاصل در اين مرکز پرداخت و گفت: هم اکنون شرکت مارکوپولو با تمرکز بر 10 کشور هدف، وظيفه اطلاعرساني و معرفي کشور را به عهده گرفته است.
وي ادامه داد:اين مرکز ضمن ارائه بستههاي سفر و تور به دفاتر خدمات مسافرتي مختلف، خدمات گوناگوني را در زمينه گردشگري الکترونيک، آموزش و مناطق نمونه گردشگري به ارمغان آورده است.
انصاري با بيان اينکه اين مرکز آمادگي انجام هرگونه همکاري با معاونت گردشگري را دارد، ادامه داد: شرکت هلدينگ گردشگري مارکوپولو قادر است به عنوان هماهنگکننده با ساير بخشهاي خصوصي در داخل و خارج از کشور، خدمات ارزندهاي ارائه دهد.
گفتني است در اين ديدار، رييس و نائب رييس هيات مديره، مديرعامل آموزشي و تني چند از مسئولان شرکت هلدينگ گردشگري مارکوپولو نيز حضور داشتند./106
انتهای پیام/