وي افزود: در يک نگاه واقعبينانه خواهيم ديد که بيشتر تخريبهايي که عليه تونل توحيد انجام گرفته است با واقعيت همخواني ندارد. آيا چنين اظهارات تخريب گرانهاي با روح آزادگي مغايرت ندارد؟
بر اساس سخنان ناصحي بايد اذعان داشت که گويا ايشان منبعي جز منابع شهرداري براي مطالعه ندارند وگرنه هيچ گاه کساني را که درباره تونل توحيد نظري خلاف شهرداري داشتند را تخريب گر نمي دانستند.
ضمن اينکه ايشان بايد تخريب هاي صورت گرفته را نام ببرند و از سوي ديگر بايد ديد آيا اصلا ايشان براي تخريب ونقد معني جداگانه اي قائل هستند يا اينکه آنها را مترادف هم مي دانند.
از سوي ديگر بايد به ايشان اين نکات را ياد آوري کرد وسپس پرسيد که اول اينکه کسي که مردم را فريب مي دهد وزندگي عادي آنان را براي افزايش حجم تبليغات خود مختل مي کند تخريب گر است يا کساني که انتقاد مي کنند.
آيا کساني که مي خواهند شهرداري به جاي زياد ادعا کردن بيشتر به کارهايش بپردازد تخريب گر هستند.
آيا کساني که مي گويند شهرداري بر اساس برنامه اعلام شده اش عمل کند،کاستي هايش را بپذيرد،مسئوليت هاي تخريب يا اشتباه مثلا ريزش ها را بپذيرد تخريب است وافرادي که اين مسائل را بيان مي کنند تخريب گر هستند.
در همين حال بايد از وي که جامه روحانيت نيز برتن دارند اين سوال را نيز پرسيد که اتلاف منابع بيت المال آيا گناه نيست ،هنگامي که مي گويند تونل توحيد روزانه يک ميليارد هزينه دارد وتعهد مي دهند تا اول مهر افتتاح شود وسپس تا به امروز هنوز از افتتاح آن خبري نيست و هزينه اي نزديک به 100ميليارد تومان برشهروندان تحميل مي کنند .
آيا روا است که بر اساس شنيده هاي يک طرف ،طرف ديگر را محکوم کرد وبراي آنها نام هاي منفي انتخاب کرد.
در پايان بايد گفت که نمي توان کسي را پيدا کرد که از افزايش سطح رفاه وزندگي مردم ناراحت شود وهمين طور کسي را نمي توان سراغ گرفت که با اصل تونل توحيد وتاثير آن بر شهر تهران مخالف باشد اما آنچه که شهروندان کارشناسان ومسئولين را دلگير وناراحت مي کند دروغ بافتن وعدم مسئوليت پذيري است واينکه همواره ديگران را متهم بدانند ومانع کار.
100
انتهای پیام/