09669 آماده پاسخگويي به مسافران نوروزي است

به گزارش ميراث‌آريا(chtn) سيدرضا موسوي؛ معاون گردشگري کشور در نخستين نشست برنامه‌هاي اجرايي ستاد دائمي تسهيلات سفرها گفت: حدود سه ماه است که ستاد تسهيلات سفرهاي کشور برنامه‌هاي نوروزي خود را با حکم بقايي، معاون رئيس جمهور و رئيس سازمان ميراث‌فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري آغاز کرده است.

وي ادامه داد:در اين راستا تمامي آيتم‌هاي مورد توجه ستاد تسهيلات سفر در سال‌هاي گذشته و خدمات اجرايي دستگاه‌هاي عضو ستاد را براي نوروز دسته‌بندي کرده و بر اين اساس احکام استانداران به عنوان روساي ستادهاي استاني تهيه و به آنان ابلاغ شد و استانداران نيز فعاليت‌هاي خود را آغاز کردند.

موسوي تصريح کرد: تاکنون حدود 71 نشست از سوي ستادهاي تسهيلات سفر استان‌هاي کشور و به منظور هماهنگي در راستاي برگزاري هرچه بهتر برنامه‌هاي نوروزي انجام شده است و ستادهاي شهرستاني نيز با رياست فرمانداران زير نظر ستادهاي استاني برنامه‌هاي خود را آغاز کرده‌اند، بطوريکه تاکنون در هر شهرستان دو تا سه نشست در اين رابطه برگزار شده است.

معاون گردشگري کشور متذکر شد: کتابچه عملکرد ستاد تسهيلات سفرهاي کشور در نوروز 88 نيز که پيش از اين تهيه شده بود و حاوي دستورالعمل‌هاي لازم براي روساي ستادهاي استاني است براي وزير کشور ارسال و پس از تائيد وي براي تمامي استانداران به عنوان روساي ستاد تسهيلات سفر استان‌ها ارسال شد.

وي همچنين اضافه کرد: به منظور همکاري و ارتباط هرچه بيشتر سازمان‌هاي عضو ستاد تسهيلات سفرهاي کشور با دبيرخانه اين ستاد شماره تلفن‌ 66582234_021 و دورنگار 66582054_021 در نظر گرفته شده است و تمامي ستادهاي استاني نيز موظف به ارائه آمار خود به دبيرخانه ستاد تسهيلات سفر هستند./115

انتهای پیام/

کد خبر 138811184