در همين رابطه نيزروز گذشته نيز حمزه شکيب،رئيس کميسيون عمران شوراي شهر نيز گفته بود که بر اساس پيشنهادي که معاونت ترافيک شهرداري دو ماه پيش به شورا ارائه داده است خط BRT خيابان وليعصر (عج) همانند خط يک از وسط خيابان وليعصر (عج) عبور ميکند که در اين صورت نيز با انجام اصلاحات هندسي اين خيابان دوطرفه ميشود.
وي با اشاره به جلسات مشترک با کارشناسان، اساتيد دانشگاه و نمايندگان معاونت ترافيک شهرداري تهران، گفت: منتظر نتايج بررسي گزينههاي جديد در مورد BRT خيابان وليعصر (عج) هستيم.
رئيس کميسيون عمران شوراي شهر تهران افزود: اين پيشنهاد در کميسيون عمران مطرح بررسي شد و براي بررسي بيشتر، اين پيشنهاد مجددا به معاونت ترافيک ارجاع شد که شورا منتظر اعلام نتايج اين بررسيهاست.
رييسپليس راهور تهران بزرگ همچنين در ادامه اظهار کرد: هماکنون بحث يکطرفه شدن خيابان وليعصر از پارکوي تا تجريش مطرح نيست بلکه طرح عبور خط بي.آر.تي از وسط خيابان وليعصر، حدفاصل پارکوي تا تجريش، در دست بررسي است.
وي با بيان اينکه دوطرفه شدن خيابان وليعصر از ميدان وليعصر تا تجريش نيز اصلا مطرح نشده است، افزود: يکطرفه شدن خيابان وليعصر تا پارکوي و قرار دادن بي.آر.تي در اين مسير بهمنظور احياي حملونقل عمومي بود اما در عين حال باعث کاهش ساعات پيک ترافيک در اين خيابان نيز شد؛ بهطوريکه ساعات پيک ترافيک از 6 ساعت به 2 ساعت و نيم کاهش يافته است.
هاشمي اضافه کرد: هماکنون بحث ادامه خط بيآرتي خيابان وليعصر از پارکوي تا تجريش مطرح و در دست بررسي و کار کارشناسي است و موضوع در راهور نيز مورد بررسي قرار ميگيرد./100
انتهای پیام/