راه اندازي سامانه رسيدگي به شکايات ميراث فرهنگي خراسان رضوي

به گزارش ميراث آريا (CHTN) به نقل از روابط عمومي اين اداره کل محسن لشگري گفت: مطابق ماده 27 قانون مديريت خدمات کشوري وضرورت پاسخگويي و رسيدگي در حداقل زمان ،اين سامانه پيام کوتاه از تاريخ 23 اسفند 1388راه اندازي شده است.

دبير ستاد سفرهاي استان خراسان رضوي ضمن اشاره به تلاشهاي صورت پذيرفته در خصوص بهبود کيفيت و کميت خدمات به مردم افزود:اطلاع رساني ، پاسخگويي و نظر سنجي در دستور کار روابط عمومي اين اداره کل است ومردم مي توانند در صورت مشاهده هرگونه جرم در حوزه هاي ميراث فرهنگي ، صنايع دستي و اماکن اقامتي وگردشگري سريعاً مراتب را به شماره 30006110 ارسال و ازهمان طريق موضوع راپيگيري کنند.

لشگري در انتها اظهار اميدواري کرد: کيفيت خدمات ارايه شده در سال نو افزايش چشمگيري داشته باشد./106

انتهای پیام/

کد خبر 1388122420