70 درصد شکايات سامانه 09669 رسيدگي شد

به گزارش روابط عمومي معاونت گردشگري سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري، محمد ابراهيم لاريجاني قائم مقام ستاد دائمي تسهيلات سفرهاي کشور با بيان اين خبر گفت: اطلاع رساني به موقع پيش از فرا رسيدن تعطيلات سال 89، سبب استقبال مسافران نوروزي از سامانه 09669 شده است تا با استفاده از اين امکان نظرات، پيشنهادات و شکايات خود را به گوش مسئولين مربوطه برسانند.

وي افزود: در راستاي اين اقدام تا کنون 70 درصد شکايات ثبت شده در اين سامانه، طي 24 ساعت اوليه، مورد رسيدگي قرار گرفته و 30 درصد باقيمانده نيز نيازمند تشکيل کميته فني و بررسي مستندات است که تا پايان تعطيلات نوروزي مورد بررسي قرار مي گيرند.

بنا بر سخنان قائم مقام ستاد دائمي تسهيلات سفرهاي کشور شکايات گردشگران نوروزي موضوعاتي همانند گرانفروشي اصناف، نقص در خدمات عمومي و شهري، امداد خودرو و نيز مشکلات پيش آمده در تاسيسات گردشگري را شامل مي شود.

گفتني است سامانه رسيدگي به شکايات 09669 از ساعت 8 الي 12 شب به صورت روزانه، رايگان و بدون کد، در خدمت مسافرين نوروزي قرار دارد.

انتهای پیام/

کد خبر 138901049