وي افزود: در راستاي اين اقدام تا کنون 70 درصد شکايات ثبت شده در اين سامانه، طي 24 ساعت اوليه، مورد رسيدگي قرار گرفته و 30 درصد باقيمانده نيز نيازمند تشکيل کميته فني و بررسي مستندات است که تا پايان تعطيلات نوروزي مورد بررسي قرار مي گيرند.
بنا بر سخنان قائم مقام ستاد دائمي تسهيلات سفرهاي کشور شکايات گردشگران نوروزي موضوعاتي همانند گرانفروشي اصناف، نقص در خدمات عمومي و شهري، امداد خودرو و نيز مشکلات پيش آمده در تاسيسات گردشگري را شامل مي شود.
گفتني است سامانه رسيدگي به شکايات 09669 از ساعت 8 الي 12 شب به صورت روزانه، رايگان و بدون کد، در خدمت مسافرين نوروزي قرار دارد.
انتهای پیام/