لاريجاني افزود: علاوه بر رسيدگي به شکايات از سوي ستاد تسهيلات سفر تماس تلفني با شاکي گرفته مي شود و ضمن عذرخواهي از کوتاهي پيش آمده و يا احياناً مشکل به وجود آمده به مسافر اطمينان خاطر داده مي شود که شکايت وي در حال رسيدگي است.
قائم مقام ستاد تسهيلات سفرهاي کشور از مسئولين ستادهاي استاني و معاونين گردشگري استانها و مناطق آزاد کشور خواست تا رسيدگي به شکايات و حل مشکل مسافران را در دستور کار و اولويت اول خود قرار دهند.
لاريجاني به رسيدگي به بيش از 80 درصد از شکايات واصله اشاره نمود و افزود: از هموطنان عزيز خواستاريم تا مشکلات خود را با سامانه 09669 درميان بگذارند./106
انتهای پیام/