تماس تلفني با گردشگران شاکي و معترض نوروزي

به گزارش روابط عمومي معاونت گردشگري سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري ، محمد ابراهيم لاريجاني، قائم مقام ستاد دائمي تسهيلات سفرهاي کشور با اشاره به شکايات واصله از سوي گردشگران بيان داشت: کليه شکايات واصله از سوي مسافران و گردشگران که از 30 استان توسط هموطنان به اين مرکز ارسال مي گردد و بلافاصله به صورت رسمي جهت رسيدگي فوري به ستاد تسهيلات سفر استان ابلاغ مي شود.

لاريجاني افزود: علاوه بر رسيدگي به شکايات از سوي ستاد تسهيلات سفر تماس تلفني با شاکي گرفته مي شود و ضمن عذرخواهي از کوتاهي پيش آمده و يا احياناً مشکل به وجود آمده به مسافر اطمينان خاطر داده مي شود که شکايت وي در حال رسيدگي است.

قائم مقام ستاد تسهيلات سفرهاي کشور از مسئولين ستادهاي استاني و معاونين گردشگري استانها و مناطق آزاد کشور خواست تا رسيدگي به شکايات و حل مشکل مسافران را در دستور کار و اولويت اول خود قرار دهند.

لاريجاني به رسيدگي به بيش از 80 درصد از شکايات واصله اشاره نمود و افزود: از هموطنان عزيز خواستاريم تا مشکلات خود را با سامانه 09669 درميان بگذارند./106

انتهای پیام/

کد خبر 1389011125