بازاريابي مهمترين مشکل گردشگري سلامت است

مرضيه وحيد ستجردي در گفتگو با ميراث آريا(chtn) با بيان اين مطلب افزود: مشکل بازاريابي نيز به مسائل مديريتي و اقتصادي باز مي‌گردد، چراکه ظرفيت پزشکي ما بسيار خوب است و مردم ساير کشورهاي منطقه نيز نسبت به دانش پزشکي ايران نگاه مثبتي دارند.

وي تصريح کرد: ميان مسائلي مديريتي اين حوزه و بازاريابي بايد ارتباط تنگاتنگي ايجاد شود، که خوشبختانه با اقدامات سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري و عزم و همتي که در اين حوزه از سوي اين سازمان وجود دارد اين ارتباط برقرار خواهد شد.

وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشکي با اشاره به ظرفيت‌هاي بالاي ايران در حوزه پزشکي افزود: تمامي حوزه‌هاي پزشکي اعم از تشخيصي و درماني مي‌توانند محور توسعه گردشگري سلامت قرار گيرند.

وحيد دستجردي اظهار داشت: انواع جراحي هاي چشم، قلب، کليه، دستگاه هاي گوارش، بسياري از موارد تشخيصي و برخي گرايش‌هاي جديد همچون سلول درماني و انواع پيوندها از نمونه هايي است که ايران به واسطه آنها در رده کشورهاي مطرح در حوزه پزشکي قرار گرفته است.

اين مقام مسئول در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي خاطر نشان کرد: به واسطه تمامي اين ظرفيت ها ايران مي تواند به عنوان محور توريسم درماني منطقه قرار گيرد.

/115

انتهای پیام/

کد خبر 1389022147