جاهد با بيان اينکه برندينه شدن درصنعت گردشگري اصولا يک فرهنگ است افزود:در روند شکل گيري استراتژي برندينه کردن بايد به انواع گردشگري توجه شود.
وي آموزش،توازن ميان قيمت و خدمات،پذيرايي با انواع غذاهاي بهداشتي و لذيذ،هتل هاي مناسب و خدمات با کيفيت را از جمله موارد لازم براي برندينه کردن درگردشگري ذکر کرد و افزود:برندينه کردن فقط درصحبت خلاصه نمي شود و اين موضوعات برندينه کردن را ملموس خواهند کرد.
رايزن فرهنگي سفارت ترکيه درتهران گفت:ترکيه در40 کشور مشغول فعاليتهاي تبليغي است و درآنتاليا تعداد زيا هتلهاي 5 ستاره با زمين هاي گلف به گردشگران خدمات مي دهند.
جاهد تصريح کرد:گردشگري پويا ترين صنعت درحال توسعه درترکيه است و 11 هتل از 100 هتل لوکس دنيا درترکيه است.
وي با اشاره به جذب 27ميليون گردشگري توسط ترکيه گفت:درپايان سال 2009 بيشترين گردشگران از کشورهاي آلمان،انگليس و روسيه بوده اند./121
انتهای پیام/