برند بايد درحافظه بماند

به گزارش ميراث آريا((CHTNرايزن فرهنگي سفارت ترکيه درتهران درسمينار تخصصي راهبردهاي ساخت برند درصنعت گردشگري با بيان اين مطلب تصريح کرد: هربرند گردشگري بايد نشان دهنده نوع خدماتي که ارائه مي شوند باشدبه عنوان مثال آنکارا و استانبول دو شهر متفاوت هستند که وي‍ژگيهاي متفاوت دارند که در برند هر يک خدماتي که ارائه مي شود بايد مشخص باشد.

جاهد با بيان اينکه برندينه شدن درصنعت گردشگري اصولا يک فرهنگ است افزود:در روند شکل گيري استراتژي برندينه کردن بايد به انواع گردشگري توجه شود.

وي آموزش،توازن ميان قيمت و خدمات،پذيرايي با انواع غذاهاي بهداشتي و لذيذ،هتل هاي مناسب و خدمات با کيفيت را از جمله موارد لازم براي برندينه کردن درگردشگري ذکر کرد و افزود:برندينه کردن فقط درصحبت خلاصه نمي شود و اين موضوعات برندينه کردن را ملموس خواهند کرد.

رايزن فرهنگي سفارت ترکيه درتهران گفت:ترکيه در40 کشور مشغول فعاليتهاي تبليغي است و درآنتاليا تعداد زيا هتلهاي 5 ستاره با زمين هاي گلف به گردشگران خدمات مي دهند.

جاهد تصريح کرد:گردشگري پويا ترين صنعت درحال توسعه درترکيه است و 11 هتل از 100 هتل لوکس دنيا درترکيه است.

وي با اشاره به جذب 27ميليون گردشگري توسط ترکيه گفت:درپايان سال 2009 بيشترين گردشگران از کشورهاي آلمان،انگليس و روسيه بوده اند./121

انتهای پیام/

کد خبر 138903208