فدريکو بلوني با بيان اينکه با طبقه بندي نمي توان وضعيت هتل ها را نشان داد ،افزود:با برندينگ مي توانيم چيزهاي زيادي را نشان دهيم.
مشاور مدرسه توريسم بارسلون گفت:نظر اوليه اي که يک توريست دارد خيلي مهم است و بنابراين مهارت و توانايي افراد پذيرش فقط مسائل فني نيست.
وي با بيان اينکه يکي ازمهمترين شاخص ها دربرندينگ شاخص هاي غيرملموس است، افزود:خيلي مهم است که خوشامدگويي به مشتريان دربدو ورود به بهترين نحو انجام شودبنابراين کساني که درميز پذيرش هتل کار مي کنند بايد درک کنند که مي توانند با رفتار خود وفاداري مشتريان را جلب کنند و او رابارديگر به هتل بازگردانند./121
انتهای پیام/