رونمايي از کيوسک اطلاع‌رساني سازمان ميراث‌فرهنگي

محمودصادقي؛ مديرکل دفتر آمار و فن‌آوري اطلاعات سازمان ميراث‌فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري در حاشيه برگزاري اين مراسم به ميراث‌آريا(chtn) گفت: پيش از اين دولت هفت برنامه تحولي اداري را به سازمان‌هاي دولتي تکليف و به آنان ابلاغ کرده بود که دو برنامه آخر مربوط به اصلاح فرآيندها و ارتقا و تکريم مردم در نظام اداري يا به اصطلاح تکريم ارباب رجوع است.

وي تصريح کرد: راه‌اندازي کيوسک اطلاع‌رساني و تکريم ارباب رجوع سازمان ميراث‌فرهنگي نيز در راستاي عملياتي کردن اين دو برنامه در دستور کار قرار گرفت و اجرايي شدن آن به دفتر آمار و فن‌آوري اطلاعات سازمان واگذار شد.

صادقي ادامه داد: پيگيري نامه‌هاي اداري توسط ارباب رجوع، آشنايي با حوزه کاري و استقراري کارشناسان سازمان و تلفن تماس آنان، آدرس پرتال سازمان، خبرگزاري ميراث‌آريا و وب‌سايت روزنامه ايران از اطلاعاتي است که در اين سايت قرار داده شده است.

وي متذکر شد: علاوه بر اين برنامه‌هايي نيز براي کارکنان سازمان پيش‌بيني شده است تا کارمندان بدون مراجعه به امور اداري بتوانند برخي کارهاي خود همچون دريافت حکم کارگزيني و فيش حقوقي را پيگيري کنند، همچنين از اين طريق مي‌توانند نظرات و انتقادات خود را به مسئولان سازمان منتقل کنند.

مديرکل دفتر آمار و فن‌آوري اطلاعات سازمان ميراث‌فرهنگي خاطرنشان کرد: در آغاز کار تعداد 11 کيوسک در بخش‌هاي مختلف سازمان همچون معاونت‌‌هاي زيرمجموعه و برخي موزه‌هاي بزرگ همانند موزه ملي ايران و موزه سعدآباد نصب مي‌‌شود.

/115

انتهای پیام/

کد خبر 1389032556