وي تصريح کرد: راهاندازي کيوسک اطلاعرساني و تکريم ارباب رجوع سازمان ميراثفرهنگي نيز در راستاي عملياتي کردن اين دو برنامه در دستور کار قرار گرفت و اجرايي شدن آن به دفتر آمار و فنآوري اطلاعات سازمان واگذار شد.
صادقي ادامه داد: پيگيري نامههاي اداري توسط ارباب رجوع، آشنايي با حوزه کاري و استقراري کارشناسان سازمان و تلفن تماس آنان، آدرس پرتال سازمان، خبرگزاري ميراثآريا و وبسايت روزنامه ايران از اطلاعاتي است که در اين سايت قرار داده شده است.
وي متذکر شد: علاوه بر اين برنامههايي نيز براي کارکنان سازمان پيشبيني شده است تا کارمندان بدون مراجعه به امور اداري بتوانند برخي کارهاي خود همچون دريافت حکم کارگزيني و فيش حقوقي را پيگيري کنند، همچنين از اين طريق ميتوانند نظرات و انتقادات خود را به مسئولان سازمان منتقل کنند.
مديرکل دفتر آمار و فنآوري اطلاعات سازمان ميراثفرهنگي خاطرنشان کرد: در آغاز کار تعداد 11 کيوسک در بخشهاي مختلف سازمان همچون معاونتهاي زيرمجموعه و برخي موزههاي بزرگ همانند موزه ملي ايران و موزه سعدآباد نصب ميشود.
/115
انتهای پیام/