ويافزود: در اين راستا هلدينگ گردشگري قصد دارد با راه اندازي بانک تصاوير گردشگري(www.persianchrome.ir) و استفاده از عکسهاي گردشگران داخلي و خارجي گامي در جهت آشنايي بيشتر گردشگران از جاذبه هاي گردشگري ايران بردارد.
به گفته سرکندي اين سايت در نظر دارد عکسهايي که گردشگران داخلي و خارجي از نقاط ايران در اختيار دارند را جمع آوري نمايد و از طريق فضاي مجازي در اختيار علاقه مندان به جاذبههاي ايران قرار دهند.
وي افزود: در اين راستا و براي ايجاد انگيزه براي نمايش عکسهاي گردشگران ايراني و خارجي مسابقه اي طراحي شده تا علاقه مندان ايراني و خارجي با انگيزه اي بيشتر اقدام به ثبت نام و نمايش عکس هاي خود در اين سايت کنند.
وي تصريح کرد: در فصول مختلف با توجه به وضعيت آب و هوايي و شرايط مختلف مسابقات عکس برگزار ميشود و به برندگان جوايزي اهدا خواهد شد.
مدير روابط عمومي مارکوپولو ادامه داد: داوران اين مسابقات بازديد کنندگان اين سايت هستند و برندگان بر اساس نظر بازديد کنندگان معرفي خواهند شد.
سرکندي معتقد است با عزم ملي ميتوانيم در دنياي مجازي توانمندي هاي گردشگري ميهن عزيرمان را به تصوير کشيده و در دنياي رقابت در فضاي سايبر ما نيز تصوير جاذبه هاي گردشگري کشورمان را در اختيار علاقه مندان قرار دهيم./121
انتهای پیام/