وي با بيان اينکه با بستهبندي مناسب ميتوان محصولي را که با قيمت نازل فروخته ميشود با چند برابر قيمت به فروش رساند از دلايل استقبال مردم از کالاهاي چيني را بستهبندي زيباي آنها عنوان کرد.
آرامفر متذکر شد: بستهبندي مناسب علاوه بر زيبايي امکان حمل و نقل آسان محصولات را نيز فراهم ميسازد و اين موضوعي است که در عموم شهرهاي کشور به آن توجه چنداني نداريم.
اين کارشناس گردشگري با بيان اينکه بستهبندي مناسب حفظ سلامت محصولات را نيز به دنبال دارد، خاطرنشان کرد: 40 تا 70 درصد خريداران بدون هيچگونه برنامهريزي اقدام به خريد ميکنند و به اين دليل کالاهاي چشمگيرتر از اقبال بيشتري براي فروش برخوردارند.
وي با تاکيد بر خلاقيت در هنگام بستهبندي کيفيت بستهبندي را نشانه احترام فروشنده به خريدار دانست و تصريح کرد: خريدار با دريافت کالايي که بستهبندي بهتري دارد احساس احترام ميکند و خريد مستمر خريدار از آن توليد کننده را به دنبال خواهد داشت.
وي اظهار داشت: اگر ميبينيم که ادارات ما در هنگام خريد هديه براي مهمانان يا کارمندان خود به سراغ صنايعدستي نميروند به اين دليل است که بسياري از توليدات ما از بستهبندي مناسبي که حمل محصول را تسهيل کرده باشد برخوردار نيستند.
/115
انتهای پیام/