به گزارش ميراث آريا (chtn) و به نقل ازپايگاه اطلاع رساني پليس ،سرهنگ واعظي نژاد معاون اجتماعي سازمان وظيفه عموميا ز استقبال مناسب مشمولان از تلفن مشاوره در سازمان نظام وظيفه خبر داد و افزود: در حال حاضر 12 کارشناس در سازمان نظام وظيفه به پاسخگويي به سوالات مشمولان پرداخته و 60 درصد مشکلات و سوالات آنان را برطرف مي‌کنند.

وي ادامه داد: اين کارشناسان به طور ميانگين در ماه به 12 هزار سوال مشمولان در سراسر کشور پاسخ مي دهند اما براي افزايش سطح خدمات رساني به مشمولان و کاهش ميزان مراجعات آنان، در هفته نيروي انتظامي سامانه گوياي سازمان نظام وظيفه راه اندازي مي شود.معاون اجتماعي سازمان وظيفه عمومي گفت: راه اندازي اين تلفن گويا موجب مي شود به سوالات مشمولان به صورت شبانه روزي پاسخ داده شود.

او گفت: اين سامانه حداقل اطلاعات مورد نياز را به مشمولان ارائه مي دهد بر همين اساس در صورت پيچيده بودن سئولات، مشمولان به صورت مکانيزه به کارشناسان ارتباط داده مي شوند.سرهنگ واعظي نژاد از توسعه مشاوره تلفني نظام وظيفه به ساير استانهاي کشور خبر داد و گفت: يکي از الويتهاي سازمان نظام وظيفه کاهش ميزان مراجعات حضوري مشمولان است و به همين منظور در سال جاري اين سيستم در 50 درصد استانهاي کشور راه اندازي مي‌شود.

به گفته اين مقام مسوول 50 درصد استان‌هاي ديگر کشور نيز در سال جاري به اين سيستم مشاوره مجهز مي شوند تا بار ترافيک تماسهاي مشمولان در تهران کاهش يابد. /122

انتهای پیام/

کد خبر 1389061338