وي افزود: مردم ميتوانند با تماس با اين شمارهها مشکلات اورژانسهاي بيمارستاني را که تا پيش از اين، به صورت مکتوب به معاونتهاي درمان دانشگاههاي علوم پزشکي منعکس ميکردند، به صورت تلفني و مستقيم به مرکز مديريت حوادث و فوريتهاي پزشکي گزارش کنند.
معصومي با اعلام اين که بسياري از مشکلات احتمالي مردم در اورژانسهاي بيمارستاني در جلسهاي کارشناسي احصاء شده است، گفت: برخي از مشکلات هم هستند که ممکن است مردم با آنها مواجه شوند و ما بيخبر باشيم که با اين شمارهها قابل رصد و پيگيري هستند.
وي اضافه کرد: مشکلات اورژانس را مردم تاکنون به صورت مستقيم به خود بنده، معاونت درمان وزارت بهداشت و حتي خود وزير گزارش ميدادند و يا معاونتهاي درمان دانشگاههاي علوم پزشکي به صورت مکتوب آنها را رسيدگي ميکردند که با راهاندازي اين سامانه، ارتباط مردم سريعتر شده و مشکلات راحتتر قابل پيگيري است. /122
انتهای پیام/