رييس ستاد تبليغات و نمايشگاهها در اين باره گفت: نمايشگاه گردشگري بينالمللي JATA يکي از معتبرترين نمايشگاههاي مرتبط با صنعت گردشگري در سطح جهان ميباشد که با وجود آمارهاي بازديدکنندگان از نمايشگاه جاتاي سال گذشته که بيش از يکصدهزار نفر بوده است، بدون شک اين نمايشگاه، بزرگترين واقعه صنعت گردشگري در آسيا است.
نمايشگاه جاتا به دليل شمار زياد شرکتکنندگان و بازديدکنندگان، محلي مناسب براي مذاکره و رايزني ميان دفاتر، نهادها و شرکتهاي مرتبط با صنعت گردشگري و جهانگردي در سطح داخلي و بينالمللي به شمار ميرود.
محمدحسين برزين افزود: با حضور موفق ايران در نمايشگاه جاتا 2009، سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري سرفصلهاي جديدي را در توسعه تورهاي ورودي با اتکا به تبليغات محيطي و توسعه ارتباطات دوسويه ميان فعالان گردشگري حاضر در بزرگترين رويداد صنعت گردشگري آسيا با همتايان جهاني، پيش روي بخش خصوصي گردشگري قرار داده است.
به گفته رييس ستاد تبليغات و نمايشگاه ها براي معرفي ظرفيتها و جاذبههاي گردشگري کشورمان بهترين اقلام تبليغاتي ميان بازديد کنندگان نمايشگاهي توزيع خواهد شد.
اين مقام مسئول هم چنين با اشاره به اينکه در نمايشگاههاي برگزار شده از سوي سازمان ميراثفرهنگي، صنايعدستي و گردشگري اهتمام زيادي به بهرهبرداري از نمادهاي معماري و تمدني ايران صورت گرفته، طراحي منحصر به فرد غرفههاي ايران را يکي از عوامل جذب بازديدکنندگان و مذاکرهکنندگان حرفهاي نمايشگاه ارزيابي کرد.
برزين در ادامه نمايشگاه بينالمللي جاتاي ژاپن را يکي از فرصتهاي بزرگ حضور در بازار گردشگري آسيا دانست و گفت: اين نمايشگاه يکي از بازارهاي استثنايي گردشگري جهان بوده، به گونهاي که در سايه عملکرد حرفهاي دستاندرکاران اين نمايشگاه، بيشتر دستاندرکاران گردشگري جهان در اين بازار وارد شدهاند.
رييس ستاد تبليغات و نمايشگاهها در پايان گفت: با توجه به طراحي منحصر به فرد غرفه ستاد تبليغات و نمايشگاهها و تلاش مستمر ايران براي توسعه پايدار صنعت گردشگري، اميدواريم که حضور ايران در نمايشگاه گردشگري جاتاي ژاپن منجر به کسب سهم شايسته ايران از بازارهاي جهاني گردشگري و تعميق مناسبات دوجانبه گردشگري شود.
/106
انتهای پیام/