وي، هفته ناجا را فرصتي در جهت ايجاد تعامل دوطرفه بين مردم و پليس، دانست و افزود : از يک سو مردم ضمن آشنايي با وظايف، ماموريت ها و خدمات نيروي انتظامي، انتظارات و خواسته ها و نظرات خود را مطرح مي کنند و از طرف ديگر پليس مي تواند از اين فرصت، درجهت آگاه سازي و آموزش همگاني و جلب مشارکت عمومي استفاده کند.
سردار صدرالسادات، راه اندازي، سامانه تلفن گويا مرکز مشاوره سازمان وظيفه عمومي ناجا را يکي از اقدامات در جهت پاسخگويي صحيح به مراجعان در هفته نيروي انتظامي، برشمرد و تصريح کرد: اين سامانه در اين هفته به صورت آزمايشي ، راه اندازي خواهد شد که پاسخگوي سئوالات مشمولان و خانواد هاي آنان است. وي افزود: اين سامانه در آينده نزديک شبانه روزي خواهد شود و قطعا تاثير بسزايي در کاهش مراجعات به سازمان خواهد داشت.
اين مقام انتظامي همچنين در بخشي از سخنان خود از برگزاري برنامه ملاقات مردمي خبر داد و اعلام کرد: اين ملاقات ها، همه روزه در ايام هفته ناجا از ساعت 9 تا 12 صبح به منظور پاسخگويي و رسيدگي به خواسته ها و مشکلات مردم و مشمولان در محل سازمان وظيفه عمومي ناجا و همچنين غرفه هاي وظيفه عمومي در نمايشگاه هاي سطح کشور برگزار ميشود./122
انتهای پیام/