قشم را به عنوان قلب خاورميانه معرفي کنيم

به گزارش ميراث آريا (chtn) ، دبير جامعه هتلداران ايران در همايش هفته گردشگري و روز جهاني جهانگردي که در منطقه آزاد قشم برگزار ‌شد با بيان اين مطلب گفت: در صنعت گردشگري دنيا مهمترين مسئله مدنظر اقامت است و با توجه به شرايط موجود بايد واحدهاي اقامتي را هر چه زودتر توسعه داد.

خسرو ايرانپور با بيان اينکه بايد زمينه مساعد را براي ساخت اين مراکز اقامتي در اين منطقه مهيا کرد، افزود: بايد نگاه تحول‌گرانه به قشم داشته باشيم تا اين جزيره به عنوان قلب خاورميانه مطرح شود.

وي تصريح کرد: ما احتياج به يک عزم ملي داريم تا بتوانيم گردشگران بسياري را در برنامه‌ چشم‌انداز جذب کنيم.

ايرانپور اضافه کرد:‌ فکر مي‌کنم يکي از مهمترين موارد در اين زمينه آموزش است و بزرگترين چيزي که در اين جزيره بايد اتفاق بيفتد اين است که آموزش را در تمام سطوح داشته‌ باشيم.

وي خاطر نشان کرد:‌ از تمام سرمايه‌گذاران و فروشندگان بايد آموزش را آغاز کنيم و بايد در اين منطقه مرکز آموزش دائمي وجود داشته باشد که شاغلان را آموزش دهد.

دبير جامعه هتلداران ايران با اشاره به توسعه محصولات قشم است، خاطر نشان کرد:‌ تورهاي ترکيبي و برگزاري اينگونه تورها که مي‌تواند چند جاذبه را با هم و در کنار داشته باشد مي‌تواند براي گردشگران کشش بيشتري را داشته باشد.

ايرانپور گفت: فکر مي‌کنم بسياري از دست‌اندرکاران و بخصوص آژانس‌داران بايد بتوانند اين برنامه‌ها را داشته باشند.

وي اضافه کرد: بايد از دولت بخواهيم که امکانات فرودگاهي را تأمين کند و بايد قشم را به همه جاي دنيا معرفي کنيم.

ايرانپور اضافه کرد:‌ بايد برندي براي محصولات و گردشگري قشم داشته باشيم و مسئله تبليغات هم در دنيا بسيار مهم است.

وي با بيان اينکه بايد تبليغات را براي قشم فعال کرد، خاطر نشان کرد:‌ افرادي که در کسب و کار اين جزيره فعالند بايد در زمينه تبليغات قشم نقش فعالي داشته باشند.

ايرانپور اضافه کرد:‌ با توجه به شرايط امروز تبليغات توانسته است تمام سيستم‌هاي دنيا را به خود اختصاص دهد.

دبير جامعه هتلداران ايران در پايان اضافه کرد:‌ اميدواريم در همايش‌هاي فرصت‌هاي سرمايه‌گذاري پکيج‌هاي ترکيبي خوبي را براي قشم داشته باشيم./104


انتهای پیام/

کد خبر 1389070928