انصافي افزود: براي آشنايي گردشگران هندي با جاذبههاي گردشگري جمهوري اسلامي ايران به زودي بستههاي تبليغاتي قابل مقايسه با استانداردها در ميان گروههاي هدف توزيع خواهد شد.
وي با اشاره به حضور ايران در نمايشگاه گردشگري در حيدرآباد و برگزاري هفته فرهنگي ايران در هند يادآور شد: برنامهريزي براي تبليغات پايدار جمهوري اسلامي ايران در دفتر نمايندگي جمهوري اسلامي ايران در بمبئي آغاز شده است و کانون با توجه به مأموريتهاي ذاتي خود از اين پروژهها حمايت خواهد کرد.
مديرعامل کانون جهانگردي و اتومبيلراني همچنين از توليد اقلام تبليغاتي جمهوري اسلامي ايران به 17 زبان زنده دنيا ياد کرد و گفت: با توجه به رسالت کانون جهانگردي و اتومبيلراني جمهوري اسلامي ايران در تهيه اقلام تبليغاتي گردشگري کشور، از ابتداي آذر ماه سال جاري اين اقلام به دفاتر اطلاعرساني کشور در اقصي نقاط دنيا ارسال ميشود.
علي محمدي، سرکنسولگري جمهوري اسلامي ايرن در مومباي (بمبئي) هند نيز با تقدير از فعاليتهاي تبليغاتي گردشگري ايران در هند و بازار بمبئي يادآور شد: نتيجه اين تبليغات به طور حتم با افزايش ورود گردشگران هندي به ايران نمايان خواهد شد.
محمدي با تأکيد بر تجهيز دفتر اطلاعرساني ايران در بمبئي به منظور جذب مگاتورها و شرکتهاي هلدينگ سرمايهگذاري گفت: ايران و هند تشابههاي بسيار زيادي در حوزههاي تاريخي و فرهنگي داشته و با توزيع اقلام و بستههاي تبليغاتي به طور حتم گردشگران هندي با ظرفيتها و خدمات گردشگري ايران بيش از گذشته آشنا خواهند شد.
وي همچنين از همکاريهاي خود با دفتر اطلاعرساني ايران در هند خبر داد و با اشاره به اعزام رايزنان گردشگري و بازرگاني کشورهاي مختلف به هند بيان داشت: نگاه ما به دفتر اطلاعرساني ايران نگاه متفاوت و جديدي است و درصدد هستيم از طريق اين دفتر گردشگران و سرمايهگذاران علاقمند به ايران را جذب کنيم.
محمدي در خاتمه ابراز اميدواري کرد: با مجموعه اقدامات انجام شده در حوزه تبليغات مناسبات فرهنگي و اقتصادي ميان ايران و هند توسعه يابد. /202
انتهای پیام/