تقديراز فعالترين موزه  و واحد اداري سعدآباد

به گزارش ميراث آريا(chtn) به نقل از روابط عمومي مجموعه فرهنگي تاريخي سعدآباد؛ همزمان با ميلاد فرخنده حضرت ثامن الحجج، حضرت علي ابن موسي رضا (ع) طي مراسمي با حضور معاون حفظ، احيا و ثبت آثار سازمان ميراث فرهنگي ، مدير کل دفتر رياست سازمان، مدير مجموعه سعدآباد ،مسئولان موزه ها و واحدهاي اداري و کارکنان مجموعه سعدآباد از پرکارترين موزه ،امين اموال و واحد اداري مجموعه تقدير شد.

در ابتداي اين جلسه دفتر برنامه ريزي و پژوهش سعدآباد به ارائه عملکرد 10 ماهه اين مجموعه در دو بخش \"موزه‌ها \" و \"واحدهاي اداري\" پرداخت .

عليرضا مقيمي در اين جلسه ضمن قدرداني از مسوولان واحدهاي اداري و موزه‌ها، امناي اموال، راهنمايان و حفاظت فيزيکي گفت : موفقيتها و افتخارات اين مجموعه طي 10 ماهه گذشته حاصل همکاري، همدلي و اتحاد يکايک کارکنان بوده و سبب شد تا مجموعه سعدآباد به صورت مجموعه‌اي هماهنگ و منسجم عمل کند.

وي با اشاره به بازگشايي شش موزه و نمايشگاه دائمي 10 ماه اخير افزود: علاوه بر بازگشايي و فعال شدن شش موزه و نمايشگاه دائمي که به دلايل عمليات مرمتي سالها تعطيل بودند فعاليت‌هاي عمراني بسياري نيز تاکنون در سطح مجموعه انجام شده است .

مدير مجموعه سعدآباد با تأکيد براهميت جلب رضايت‌مندي بازديدکنندگان مجموعه خاطرنشان کرد: انتخاب فعالترين موزه و واحد اداري در مقطع 10 ماه اخير بر اساس شاخصه‌هاي تعيين شده از سوي دفتر برنامه‌ريزي و پژوهش صورت گرفته که در اين ميان رضايتمندي عموم مردم ، ملاک اصلي اين انتخاب قرار گرفته است.

علويان صدر نيز در اين جلسه ضمن ابراز خرسندي از همدلي، تلاش و انسجام کارکنان مجموعه سعدآباد، عملکرد 10 ماه گذشته اين مجموعه را مثبت ارزيابي کرد و گفت: موزه‌ها فرصتي فراهم مي‌کنند تا نگرش ما نسبت به فرهنگ تبلور پيدا کند بنابراين نقش مهم موزه‌داران در جامعه تعيين جايگاه فرهنگ در ساختار مديريتي و هدايت و تصميم سازي در سطح جامعه است.

وي با تاکيد بر نقش موزه‌ها در عرصه تحقيقات و پژوهش اضافه کرد: انتظار ما از شما به عنوان نخبگان موزه‌داري در بزرگترين مجموعه فرهنگي تاريخي کشور اين است که زمينه حضور پژوهش و بستر تحقيقات علمي را براي استادان دانشگاهي و پژوهشگران فراهم کنيد تا ارتباط تنگاتنگ و مستمر ميان موزه‌ها و مراکز دانشگاهي ايجاد شود.

در پايان اين مراسم از سوي مديريت مجموعه و مسئولان سازماني ، \"واحد روابط عمومي\" و \"موزه صنايع دستي معاصر\" به عنوان فعالترين و پرکارترين \" واحد اداري\" و \"موزه\" و\" امين اموال کاخ موزه ملت\" نيز به عنوان فعالترين امين اموال در مجموعه معرفي شد که با اهداي لوح و جوايز از مسئولان مرتبط و همچنين بازنشستگان سال 89 تقدير شد./118

انتهای پیام/

کد خبر 1389072856