اميد عزيزي اظهار داشت: در ارزيابي ها نواقص فني و بهداشتي براساس فرمت ارزيابي و تصاوير، مستندسازي و به واحدهاي متخلف ابلاغ ميشود تا نسبت به رفع نواقص اقدام کنند.
وي در خصوص اهميت آموزش گفت: تلاش براي ارتقاء سطح خدمات گردشگري به نظارت بر واحدهاي گردشگري محدود نخواهد ماند، بلکه همزمان برنامههاي آموزشي براي فعالان اين صنعت در سطوح مختلف اعم از مديران، کارکنان مياني و خدماتي تاسيسات گردشگري به عنوان يک استراتژي نيز پيش بيني و در حال اجرا است.
اين مقام مسئول در اداره کل ميراث فرهنگي استان گيلان از تعامل بين تشکلهاي صنفي صنعت گردشگري به عنوان يک ضرورت اجتناب ناپذير ياد کرد و گفت: همه طيف هايي که در صنعت گردشگري فعاليت ميکنند بايد با همافزايي سازنده، خدمات مورد انتظار گردشگران را تامين کنند، مراکز اقامتي، پذيرايي و دفاتر خدمات مسافرتي و ساير گروههاي وابسته به اين صنعت با درک نيازهاي اساسي گردشگران بايد کنار يکديگر قرار گرفته تا چرخه فعاليتهاي صنعت گردشگري فعالانه شکل بگيرد و موجب رضايتمندي گردشگران شود.
/117
انتهای پیام/