فريدون فعالي در ادامه عنوان کرد: چگونگي نحوه خدمات دهي و سرويس دهي مطلوب به مسافران و گردشگران در زمان هاي فصل پيک و غيرپيک، نظافت فردي پرسنل و نظافت محيط، رعايت پوشش لباس کارکنان، برنامه ريزي دوره هاي آموزشي کوتاه مدت براي پرسنل و شاغلين، نظارت مستمر بر عملکرد تاسيسات گردشگري و حضور جامعه در برنامه هاي تدوين شده اداره کل از جمله اين برنامه هاست.
وي ادامه داد: بررسي نرخ ها، مشکلات صنفي و ماهيت حقوقي آنها، حمايت در خصوص اخذ تسهيلات جهت مرمت، بهسازي و خريد تجهيزات، نصب پلاکارد درايام و مناسبات، طرح ساماندهي منازل استيجاري، بررسي وضعيت بيمه افراد شاغل درتاسيسات گردشگري و مديريت، بازاريابي و تبليغات تاسيسات گردشگري از ديگر برنامهريزيهاي صورت گرفته جهت ساماندهي اين تاسيسات است .
فعالي همچنين رسيدگي به مسائل و مشکلاتي چون اجراي موسيقي در تاسيسات گردشگري، قانون خاص و مجوز پروانه بهره برداري تاسيسات گردشگري و بيمه افراد شاغل در واحدها و برگزاري دورههاي آموزشي را از جمله موارد قابل پيگيري در اين تاسيسات اعلام کرد.
اين مقام مسوول در پايان برپايي جلسات شوراي هماهنگي هيات مديره واحدهاي پذيرايي را در برنامهريزي هاي مدون براي ساماندهي اين واحدها موثر دانست.
نظارت بر عملکرد تاسيسات گردشگري و برنامه ريزي دقيق براي اين تاسيسات در راستاي رونق صنعت گردشگري استان، از سياست هاي اداره کل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري گلستان است.
/104
انتهای پیام/