يحيي نقي زاده اضافه کرد: در نظارت مستقيم بر واحدهاي اقامتي و دفاتر خدماتي و مسافرتي با توجه به نواقص تجهيزاتي، فني و ساختماني اقدام به ارائه تذکرات مکتوب و شفاهي به منظور رفع ايرادات و نواقص در مدت زمان مشخص ميشود.
وي يادآور شد: در صورت رفع نشدن نواقص تا مدت زمان ارائه شده، تذکرات بعدي داده ميشود و در صورت بي توجهي به اين تذکرات نيز برابر با مقررات حاکم بر تأسيسات گردشگري و آئين نامه موجود از ادامه فعاليت واحدهاي متخلف جلوگيري به عمل ميآيد.
اين مقام مسوول از جمله اين تخلفات را تمديد نکردن پروانه بهره برداري اين واحدها، بي توجهي به انجام تعهدات در مقابل گردشگران و به روز نشدن خدمات واحدهاي اقامتي عنوان کرد.
/119
انتهای پیام/