وي ادامه داد: بر اساس اين برنامه از اين پس رسيدگي به شکايت واصله از دفتر خدمات مسافرتي با حضور فرد شاکي و اعضاي کميسيون رسيدگي به شکايات استان در محل دفاتر خدمات مسافرتي برگزار ميشود.
معاون گردشگري استان تهران تصريح کرد: با اجراي اين طرح علاوه بر رسيدگي و پاسخگويي به شکايت فرد شاکي امکان بازديد از دفاتر خدمات مسافرتي و نظارت بيشتر بر نحوه عملکرد دفاتر استان فراهم ميشود.
محمدي در مورد زمان اجرايي شدن اين طرح گفت: در حال حاضر به دليل بالا بودن ميزان شکاياتي که از گذشته به معاونت گردشگري تهران واصل شده است امکان عملياتي شدن اين طرح ضعيف است، اما با پيشبينيهاي صورت گرفته و کاهش ميزان شکايات دريافتي اين طرح از ابتداي اسفندماه اجرايي ميشود.
/115
انتهای پیام/