دبي، بزرگترين هتل جهان را مي‌سازد

به گزارش ميراث آريا(Chtn)،‌ شرکت ساختمان سازي الهبتور دبي در نظر دارد که در مسير جاده شيخ زايد اين شهر بزرگترين هتل جهان را که از نظر تعداد اتاق در حدود 25 درصد بزرگتر از ديگر هتل اين منطقه به نام هتل آتلانتيس است، بسازد.

به گفته طراحان، اين هتل نزديک به دو هزار اتاق و سوييت را به مجموع اتاق هتل‌هاي دبي خواهد افزود، درحالي که هتل آتلانتيس، تنها هزار و 539 اتاق هتل را به ظرفيت هتلداري دبي افزدوه بود.

کارشناسان معتقدند، خوش بين بودن رييس اين شرکت ساختماني به آينده هتلداري و صنعت گردشگري امارات و مساعد شدن شرايط اقتصادي اين کشور، از مهم‌ترين انگيزه هاي وي براي تن دادن به چنين سرمايه‌گذاري خطرناک و هنگفتي بوده است.

به گفته رييس شرکت ساختمان سازي الهبتور، هتل‌ها در امارات شرايط مساعدي را سپري مي‌کنند. سال 2010، سال خوب و پر تحرکي براي اين بخش بوده و سال 2011 نيز بهتر از گذشته خواهد شد.

از نکات جالب توجه در خصوص مالک اين شرکت، تنفر و بي زاري وي از شراکت بوده و به همين دليل به نظر مي‌رسد تمام سرمايه و پول مورد نياز براي ساخت بزرگترين هتل جهان توسط شخص وي و بدون حضور هيچگونه شريک اقتصادي و اجرايي ديگري تامين شود./109

انتهای پیام/

کد خبر 1389102712