به گزارش ميراث آريا (CHTN)، با وجود آن که سازمان تاکسيراني تهران در نشريات و وب‌سايت‌هاي وابسته به شهرداري از فعاليت اين ناوگان در شهر ابراز رضايت مي‌کند، اما ناهماهنگي رانندگان تاکسي با نارضايتي شهروندان مواجه است و باعث رخ دادن مشکلاتي براي آن‌ها مي‌شود.

در ايستگاه‌هايي سر خط مانند زير پل سيدخندان، ميدان آرژانتين، صادقيه و رسالت رانندگان تاکسي صندوق‌عقب‌ها را باز مي‌کنند و در طول روز به نوشيدن چاي يا خوردن صبحانه و ناهار مشغول مي‌شوند يا با يکديگر بحث و گفت‌وگو مي‌کنند. اين در حالي است که مسافران در ته خط به علت طولاني بودن مسير و علاقه نداشتن مسافرکش‌هاي غير خطي مجبور به ايستادن در صف هستند.

رانندگان تاکسي در ايستگاه‌هاي مبدأ تا لحظه پر شدن تاکسي خود حرکت نمي‌کنند و در نتيجه مسافران در ايستگاه مقصد بلاتکليف انتظار مي‌کشند و فقدان مديريت واحد براي هماهنگي و اعزام تاکسي‌ها به ايستگاه‌هاي شلوغ و بي‌مسووليتي رانندگان، روزانه باعث معطلي مسافران مي‌شود.

در سال‌هاي اخير عدم توانايي تاکسيراني تهران در انجام وظيفه و هدايت مناسب تاکسي‌ها در سطح شهر، عامل اصلي ظهور مسافرکش‌نماهاي زورگير و متجاوزان به عنف و ادامه فعاليت‌هاي شوم آن‌ها بوده است.


انتهای پیام/

کد خبر 1389111139