آموزش مهارت‌هاي ارتباطي،عاملي مهم در جذب گردشگر

اميد عزيزي با بيان مطلب فوق به ميراث آريا(chtn) گفت:همايش مهارت‌هاي رفتاري و ارتباطي ويژه مديران صنعت گردشگري به منظور تبيين جايگاه اين گونه مهارت‌ها و ضرورت مديريت تشريفات در فرآيند جذب گردشگر برگزار شده است.

وي هدف از برگزاري دوره‌هاي آموزشي را ارتقاي سطح کيفي خدمت رساني به گردشگران دانست و افزود:آموزش همواره براي تمام فعالان عرصه گردشگري استان مورد تاکيد است.

مدير کل ميراث فرهنگي استان گيلان اظهار داشت:بيش از 11دوره آموزشي از ابتداي سال جاري تاکنون از سوي اين اداره کل برگزار شده که 538 نفر نيروي انساني شاغل در تاسيسات گردشگري در اين دوره‌ها شرکت کردند.

عزيزي، ميزباني و ميزآرايي، پذيرش هتل، آشپزي پخت غذاهاي ايراني، زبان تخصصي گردشگري، پذيرش مسافر، دوره راهنمايان ايرانگردي و جهانگردي و مديريت فني را از عناوين برگزاري اين دوره‌ها معرفي کرد.

خاطرنشان مي‌شود،هم اکنون 840 تاسيسات مختلف گردشگري در گيلان فعال و 71منطقه نمونه گردشگري براي استان تعريف شده است.

/117

انتهای پیام/

کد خبر 138911121