نمايش جاذبه‌هاي گردشگري روماني در شبکه‌‌هاي ماهواره‌اي

به گزارش ميراث آريا(Chtn)، وزارت گردشگري روماني درنظر دارد با کمک از تهيه کنندگان بين المللي در حوزه تبليغات گردشگري، فضايي جديد را در شبکه‌هاي ماهواره‌اي براي رشد بخش گردشگري خود به وجود آورد.

به گفته وزير گردشگري، هر يک از تيزرهاي تبيلغاتي 20 تا 30 ثانيه بوده و در يک دوره زماني يکساله در شبکه‌هاي مختلف پخش خواهند شد.

اين مقام مسئول با اشاره به اينکه حداقل 60 درصد از پيام‌ها بايد برون مرزي بوده و در ساعات پيک پخش شوند افزود: هدف وزارت خانه آن است که اين برنامه‌ها در سه شبکه‌اي که مخاطبان آن حداقل شش بار در سال مسافرت مي‌کنند،‌ پخش شود.

گفتني روماني از تابستان سال گذشته برند تبليغاتي جديد خود را با شعار\"‌ کشف باغ‌هاي کارپات\" ارائه کرده بود./109

انتهای پیام/

کد خبر 1389111247