بيرانوند با اشاره به روند بررسي و ارزيابي شکايات در طول سال جاري افزود: از مجموعه بررسي شکايات به عمل آمده از تاسيسات گردشگري شامل هتل، مهمانپذير، دفاتر خدمات مسافرتي و رستورانهاي بين راهي در سال 89 به 21 واحد تذکر، 22 واحد اخطار کتبي، يک واحد حکم تعطيل و يک واحد تعليق داده شد
وي ابراز اميدواري کرد تمامي تاسيسات تلاشگر در حوزه گردشگري سال 90 را با رعايت قوانين و مقررات و مهيا کردن اوقات خوش براي مسافر آغاز کرده و به صنعت گردشگري که همانا ايجاد رضايت و خاطرات خوب و خوش است کمک کنند.
وي همچنين اظهار داشت: کميته نظارت گشتهاي نظارتي خود را براي کنترل خدمات تاسيسات گردشگري استان در سال 90 تا پايان تعطيلات ادامه خواهد داد و بازديدها توسط کارشناسان سازمان ميراثفرهنگي، صنايعدستي و گردشگري، دانشگاه علوم پزشکي، سازمان بازرگاني، اداره کل تعزيرات حکومتي و اداره کل نظارت بر اماکن عمومي صورت ميگيرد که ضمن نظارت، راهنماييهاي لازم به مديران و کارکنان واحدها ارائه و با متخلفيني که از قوانين و مقررات سرپيچي ميکنند برخورد خواهد شد.
بيرانوند افزود: با نظارت مستمر و مشترک دستگاههاي عضو کميته بر تاسيسات گردشگري اميدواريم بتوانيم سطح خدمات ارائه شده به گردشگران را بالا برده و ضمن برخورد مناسب و پذيرايي از آنان در بهبود روند خدمات گام موثري برداريم.
وي از همکاري و هماهنگي دستگاههاي عضو ستاد تسهيلات دائمي سفر استان قدرداني کرد و گفت: با همکاري و هماهنگي اين سازمانها و ادارات استان توانستيم ستاد سال 90 را راهاندازي کرده و اميدواريم بتوانيم با اين همراهي ساعات خوشي را براي ميهمانان فراهم کنيم.
شايان ذکر است: ستاد تسهيلات سفرهاي نوروزي استان با شماره تلفن 3685024 _ 0281 آماده پاسخگويي و رسيدگي به شکايت گردشگران است.
/115
انتهای پیام/