احمد مولوي در ادامه ضمن تأکيد بر اهميت استقرار نظام پيشنهادات در اين هتل، اجراي نظام پيشنهادات را در جهت بهبود فرآيندهاي کاري در هتل، کاهش هزينههاي سربار از طريق حذف اتلافها، شناسايي و رفع گلوگاهها، تنگناها و مشکلات با مشارکت کارکنان و مخاطبان، ارتقاي روحيه مشارکت فردي و گروهي کارکنان، همسو کردن منافع فردي کارکنان با منافع سازماني، افزايش آگاهيهاي شغلي کارکنان و نيز شناسايي افراد خلاق و ايجاد بستر مناسب براي تبلور خلاقيت و استعدادهاي کارکنان ضروري دانست.
وي اجراي صحيح نظام پيشنهادات در تمامي سازمانها و موسسات را نيازمند محيطي امن براي ابتکار عمل يا نقد وضع موجود دانست و افزود: خوشبختانه امروز در هتل پارسيان کوثر تهران روابط ميان مديريت و کارکنان و نيز مشتريان تا حدي صميمي و در عين حال قانونمند است که کارکنان توان نقد و اظهار نظر سازنده و صحيح را به بهترين شکل ممکن دارند.
احمد مولوي در پايان با ذکر موفقيتهاي اين هتل طي 2 سال گذشته در حوزه ايجاد بازارهاي جديد، ارتقاي کيفيت خدمات، افزايش درصد اشغال و تنوع در خدمات هتل که در نتيجه وفاق سازماني ميان کارکنان و مديريت به دست آمده است، ضمن اهدا جايزه به سه پيشنهاد برتر که توسط کارکنان اين هتل براي صرفهجويي در حاملهاي انرژي ارائه شده بود به 10 شرکتکننده ديگر نيز هدايايي اعطا کرد.
گفتني است که 13 نفر از کارکنان هتل پارسيان کوثر تهران در قالب نظام پيشنهادات مجموعاً 54 راهکار براي صرفهجويي در حاملهاي انرژي هتل پيشنهاد دادهاند که برخي از پيشنهادات در نوع خود ابتکاري و اجراي آنها باعث صرفهجويي قابل توجهي خواهد شد.
/115
انتهای پیام/