حسين مهدوي ادامه داد: در حوزه گردشگري و سفر لازم است فضاي ايمن و جو رواني آرامي براي مسافران و مصرفکنندگان به ويژه در ايامي که با انبوه سفر مواجه هستيم داشته باشيم.
وي تصريحکرد: سازمان حمايت از مصرفکننده در عرصههاي مختلف از جمله شرکتهاي مسافربري، حمل و نقل درون شهري و برون شهري، اماکن تفريحي، فرهنگي، زيارتي و سياحتي، واحدهاي اقامتي و پذيرايي و رستورانهاي بينراهي آماده خدماترساني به مسافران نوروزي است.
مهدوي با بيان اينکه در طرح نوروزي از توان بازرسان و ناظران سازمانهاي بازرگاني استانها، اصناف و اتحاديههاي مختلف و همچنين بازرسان افتخاري بهره ميگيريم، افزود: در اين رابطه با ساير سازمانهاي عضو ستاد دائمي تسهيلات سفرهاي کشور نيز هماهنگي بيندستگاهي خواهيم داشت.
وي از رصد مداوم بازار کالا و خدمات، اخذ گزارشهاي روزانه و مستمر از وضعيت تخلفات اقتصادي و کمبود و نارسايي در بحثهاي مرتبط با سفر و گردشگري، اطلاعرساني و شفافسازي بازار با دستور نصب برچسب، اتيکت و نرخ نامهها، ارسال نرخها و تابلوهاي قيمت، اطلاعرسانيها و حضور مستمر بازرسان و ناظران در عرصههاي مختلف گردشگري به عنوان فعاليتهاي نوروزي اين سازمان ياد کرد.
/115
انتهای پیام/