وي با بيان اينکه معيارهاي ارزيابي ستادهاي استاني در قالب 11 موضوع و 88 آيتم تنظيم شده است، گفت: اين ارزيابي در وضعيت خدمات شهري و رفاه عمومي، حمل و نقل و ترافيک و تردد مسافران، ارزيابي نظارت و رسيدگي به شکايات و برنامههاي فرهنگي و اجتماعي انجام ميشود.
پوينده از اطلاعرساني و راهنماي مسافران و امنيت، خدمات انتظامي و قضائي، خدمات امدادي و بهداشتي و تعامل سازمانهاي مختلف با ستاد تسهيلات سفر به عنوان ديگر موارد مورد توجه در ارزيابي عملکرد ستادهاي استاني ياد کرد.
وي خاطرنشان کرد: خدمات تخصصي گردشگري، وضعيت اسکان، اجراي سياستهاي ستاد مرکزي تسهيلات سفر کشور و هماهنگي و تعامل ستاد استان با ستاد مرکزي نيز از ديگر معيارهاي ارزيابي عملکرد ستادهاي استاني است.
/115
انتهای پیام/