حضور تونس با 100 موسسه گردشگري در برلين

به گزارش ميراث آريا(Chtn)،‌ به گفته وزير گردشگري و تجارت مصر،‌ اين کشور با نزديک به 100 فعال حرفه‌اي صنعت گردشگري در نمايشگاه ITB2011،‌ حضور پيدا مي‌کند تا بارديگر بازار ويژه گردشگران آلماني را که سال گذشته با رشدي 5.5 درصدي به تونس مسافرت کرده بودند،‌حفظ کرده و ارتقا دهد.

به گفته وي، غرفه تونس از فضايي 300 متر مربعي برخوردار است که شامل يک سالن مرکزي بوده و هشت بخش مجزاي ديگر نيز به معرفي مناطق و محصولات گردشگري اين کشور مي پردازد.

در نشست‌ها و کنفرانس‌هايي که نمايندگان وزارت گردشگري مصر پيش از آغاز نمايشگاه در غرفه مستقر برگزار کرده بودند،‌ توجه به صنعت هتلداري اين کشور از جمله مباحث مورد تاکيد بوده و به سياست کلي تونس در نمايشگاه امسال تبديل شد.

نا آرامي‌هاي به وجود آمده در تونس، نيز دغدغه بعدي اين کشور در نمايشگاه برلين بود که به گفته مدير هيات شرکت کننده تونسي در برلين،‌ حداکثر توان آنها در طول برگزاري نمايشگاه معطوف به امن خواندن تونس به بازديد کنندگان خواهد شد.

نمايشگاه بين المللي گردشگري برلين که از امروز کار خود را آغاز مي‌کند، ميزبان نمايندگاني از 188 کشور جهان است و بيش از هشت هزار خبرنگار،‌اخبار اين رويداد را پوشش خواهند داد./109

انتهای پیام/

کد خبر 1389121816