وي افزود: با پيگيري کارشناسان واحد رسيدگي به شکايات دفاتر خدمات مسافرتي مستقر در ستاد، 12 مورد از اين شکايات به جلب رضايت شاکيان منجر شده است.
اين مقام مسئول اضافه کرد: از اين تعداد يک مورد به تشخيص کارشناسان واحد رسيدگي شکايت تشخيص داده نشده و در پيگيري سه مورد ديگر با عدم پاسخگويي تلفن شاکيان مواجه شدهايم.
معاون گردشگري کشور ادامه داد: از 39 مورد شکايت واصله مردمي چهار مورد مربوط به واحدهاي پذيرايي بين راهي کشور بوده که تمامي اين موارد با ارجاع به کميته رسيدگي به شکايات ستادهاي نوروزي استانهاي مربوطه بر طرف شده است.
يزداني در پايان خاطرنشان کرد: 12 مورد شکايت از واحدهاي اقامتي سراسر کشور داشتهايم که اين موارد نيز در ستادهاي نوروزي مستقر در استانها رسيدگي و برطرف شده است.
111/
انتهای پیام/