وي در ادامه به بازرسي از هتلها در ايام عيد نوروز اشاره کرد وگفت:در مجموع اتحاديه هتلداران سه نوع بازرسي در دستور کار خود دارد، بازرسي دورهاي که در ايام سال ،بازرسي موردي که در صورت تماس مردم صورت ميپذيرد و بازرسي ناگهاني که بصورت سرزده، بازرسين اتحاديه هتلداران از هتلها به عمل ميآورند.
اين مقام مسؤول افزود: از 5 شکايت گزارش شده توسط مسافران نوروزي مشهد، 2 مورد مربوط به رزرو ،2 مورد مربوط به نرخ و 1 مورد مربوط به اين بوده است که مسافر پيش بيني هزينه هاي هتل را نکرده بود که مقرر شد بعد از رسيدن به مبدا خود هزينه هتل را پرادخت کنند.
رئيس اتحاديه هتلداران خراسان رضوي با بيان اينکه رسيدگي به شکايت کمتر از 15 دقيقه توسط بازرسين اتحاديه صورت ميگيرد از رسيدگي فوري به شکايت مردمي خبر داد.
قانعي خاطرنشان کرد: حدود 20 هزار نفر از زائران نوروزي در هتل هاي استان خراسان رضوي اسکان پيدا کردهاند./122
انتهای پیام/