وي افزود:در اين راستا 89 مورد بازديد نظارتي از مراکز اقامتي، 189 مورد از رستوران ها و مراکز پذيرايي و بين راهي، 41 مورد بازديد از دفاتر خدمات مسافرتي و 114 بازديد از مراکز اقامتي موقت شامل کمپ ها و .... انجام شد.
اعرابي گفت: بر اساس بازديدهاي نظارتي انجام شده 22 مورد تشويق، 42 مورد تذکر و 10 مرتبه اخطار کتبي براي تاسيسات گردشگري استان سمنان صادر شد.
سخنگوي ستاد تسهيلات نوروزي اداره کل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان سمنان هدف از انجام اين بازديدها را افزايش خدمات دهي مطلوب به مسافران و گردشگران عنوان کرد و گفت: مسافران و گردشگران ميتوانند براي طرح انتقادات و شکايات خود با شماره تلفن رسيدگي به شکايات اين اداره کل به شماره 3341197 تماس بگيرند و يا به شماره09362274500 پيامک ارسال کنند.
وي با بيان اينکه تلفن ادارات شهرستاني ميراث فرهنگي نيز آماده پاسخگويي به مسافران و گردشگران است، افزود: سامانه 09669 نيز براي برقراري ارتباط بيشتر مسافران و گردشگران با سازمان ميراث فرهنگي کشور فعال است.
خاطرنشان ميشود،در استان سمنان 20 مرکز اقامتي دائم شامل هتل و مهمانپذير، 32 رستوران و مرکز پذيرايي بين راهي و 17 دفتر خدمات مسافرتي فعال است.
/117
انتهای پیام/