پاسخگويي به حدود 14 هزار تماس از سوي سامانه جامع اطلاع رساني کشور

به گزارش ميراث‌آريا(chtn)، به نقل از روابط عمومي کانون جهانگردي و اتومبيلراني، سامانه اطلاع رساني گردشگري کشور با شماره تماس 09669، همزمان با نوروز 1390 به صورت 24 ساعته به رفع نيازهاي اطلاعاتي گردشگران نوروزي پرداخت.

مديرعامل کانون جهانگردي و اتومبيلراني در اين‌باره گفت: از آخرين روزهاي سال 89 که سامانه جامع اطلاع رساني گردشگري کشور، فعاليت 24 ساعته خود را آغاز کرد، تا روز چهاردهم فروردين ماه 1390که تعطيلات نوروزي به پايان رسيد، حدود 14 هزار تماس تلفني از سوي گردشگران و مسافران نوروزي با سامانه اطلاع‌رساني و شکايات مردمي برقرار شده است.

فريبرز انصافي، تصريح کرد: وضعيت راه‌ها، ظرفيت‌هاي گردشگري، وضعيت آب و هوا، مراکز اقامتي- تفريحي، ستادهاي تسهيلات نوروزي در استان‌ها، ظرفيت هتل‌ها، امدادخودرو، اطلاعات درباره جاذبه‌هاي تاريخي، فرهنگي، معنوي، طبيعي و گردشگري استان‌هاي مختلف کشور از موضوعاتي بود که مسافران در جريان سفرهاي نوروزي خود در سراسر کشور براي آگاهي از آنها با شماره تلفن 09669 تماس گرفتند.

به گفته انصافي، ثبت و دريافت شکايات هموطنان و گردشگران از تاسيسات و موسسات گردشگري، آژانس‌هاي مسافرتي، اماکن اقامتي، تورهاي گردشگري، رستوران‌هاي بين راهي و ... که از قوانين سرپيچي کرده و يا به تعهدات خود عمل نکرده بودند و رسيدگي به اين شکايات، از ديگر فعاليت‌هايي بود که از سوي نيروهاي سامانه جامع اطلاع رساني گردشگري کشور به صورت شبانه روزي و در مدت ياد شده مورد پيگيري قرا گرفت.

او افزود: 09669 با هدف پاسخگويي به نياز گردشگران براي کسب اطلاعات در زمينه‌هاي مختلف، رسيدگي به انتقادات و شکايات، طرح‌هاي پيشنهادي و راهنمايي آنان راه‌اندازي شده و فعاليت‌هاي خود را از طريق برقراري ارتباط با مديران و مسوولان امر پيگيري مي‌کند.

مدير عامل کانون جهانگردي و اتومبيلراني اضافه کرد: طبق نظرسنجي‌هايي که از سوي همين سامانه در طول ايام نوروز انجام شد، اين نتيجه بدست آمد که بيشتر گردشگران و مسافران نوروزي که به نحوي مشکلات خود را به اين سامانه منتقل کرده بودند، از شيوه فعاليت سامانه 09669 رضايت داشته و خواستار ادامه فعاليت آن در همه ايام سال شدند.
/104

انتهای پیام/

کد خبر 1390012130