برنامه استراتژيک راهبردي برندسازي صنايع‌دستي تدوين مي‌شود

به گزارش ميراث آريا (chtn)، در راستاي تدوين اين برنامه نشست مشترکي ميان اين معاونت و دفتر برنامه‌ريزي تجاري سازمان توسعه تجارت برگزار شد.

بنابراين گزارش برنامه استراتژيک راهبردي برندسازي صنايع‌دستي دو بعد طراحي برند ملي و برند بنگاهي را دربرمي‌گيرد.

برند بنگاهي توسط شرکت‌هاي خصوصي پيگيري مي‌شود که با گذر از مراحل مختلف تلاش مي‌کنند محصولات خود را صاحب برند کنند.

برند ملي نيز ضمن هويت بخشيدن به برندهاي بنگاهي، زمينه‌ساز مطرح شدن آن‌ها در عرصه‌هاي بين‌المللي خواهد شد.

تعريف برندهاي بنگاهي و برند ملي در قالب برنامه استراتژيک راهبردي برندسازي صنايع‌دستي از مدتي پيش توسط معاونت صنايع‌دستي پيگيري مي‌شود.

اين گزارش حاکي از آن است که معاونت صنايع‌دستي در گام اول با برگزاري نشست‌هاي مشترکي با سازمان توسعه تجارت و نماينده دبيرخانه کنفرانس بين‌المللي برند (شرکت داتيک) به بررسي جوانب مختلف تعريف برند ملي پرداخته است.

در نشست اخير معاونت صنايع‌دستي با دفتر برنامه‌ريزي تجاري سازمان توسعه تجارت مقرر شد کارگاه‌هاي آموزشي برند در سطح مناطق پنج‌گانه معاونت صنايع‌دستي کشور برگزار شود.

همچنين مقرر شد معاونت تجاري سازمان توسعه تجارت که در حال حاضر کميته‌هاي تخصصي برند را تشکيل داده‌ است در تدوين برنامه استراتژيک راهبردي برندسازي صنايع‌دستي، راهکارهاي مناسب را پيش پاي اين معاونت قرار دهد.

مديرکل دفتر برنامه‌ريزي تجاري سازمان توسعه تجارت معتقد است معاونت صنايع‌دستي نخستين ارگان دولتي است که موضوع تعريف و طراحي برند ملي را پيگيري مي‌کند.
111/

انتهای پیام/

کد خبر 139005269