به گفته کارشناسان بلغاري، ارزان بودن و بهرهگيري از روش تبليغاتي مناسب، از دلايل اصلي جذاب ماندن بلغارستان براي گردشگران روسي بوده است.
استراتژيهاي به کارگرفته شده توسط مقامات بلغاري در سال 2011 آنها را اميدوار کرده است تا به درآمدي 3 ميليارد يورويي در صنعت گردشگري دست يابند که بيشترين مقدار از سال 2008 تاکنون است.
آمارها نشان ميدهند، شمار گردشگراني که بيش از يک روز در اين کشور اقامت داشتند نسبت به تابستان سال گذشته شش تا هفت درصد افزايش داشته و درآمد اين بخش نيز رشدي چهار تا پنج درصدي داشته است.
/109
انتهای پیام/