وي افزود: حضور در نمايشگاههاي بينالمللي گردشگري مانند نمايشگاه WTM لندن يک فرصت طلايي است تا بتوانيم تبليغات منفي را خنثي کنيم و زماني ميتوانيم به اهداف خود در زمينه گردشگري دست پيدا کنيم که به صورت هدفمند در عرصه اطلاعرساني در خارج از مرزهاي کشور حضوري فعال داشته باشيم.
مديرعامل آژانس مسافرتي سيروس صحرا اضافه کرد: تامل در پرسش بازديدکنندگان از غرفه ايران در نمايشگاه لندن، خودگوياي اين واقعيت است که تبليغات منفي رسانههاي غربي صنعت گردشگري را هدف قرار داده و بايد با تمام توان با اين موج منفي مقابله کرد.
/115
انتهای پیام/