وي خاطر نشان کرد: يکي ديگر از مشکلات اين حوزه، تبليغات منفي برخي از کشورها در خصوص جاذبههاي گردشگري ايران است که داشتن يک برند مطمئن ميتواند اين تبليغات منفي را خنثي کند؛ چرا که مهمترين نتيجه داشتن يک برند، اعتمادسازي است.
مدير گروه برنامهريزي اجتماعي دانشگاه تهران در ادامه با اشاره به کشورهاي مدرن دنيا، يادآور شد: در اين گونه کشورها که فواصل مکاني و زماني يکي ازمهمترين مشخصههاي آنان به شمار مي رود برندسازي و داشتن يک نام تجاري مورد اطمينان باعث شده که در جذب گردشگر موفقيتهاي زيادي را کسب کنند.
اين استاد دانشگاه اضافه کرد: در واقع نقشي را که برند ايفا مي کند مانند مهر استاندارد و بلکه باارزشتر از آن است و ايجاد برندهاي گوناگون درحوزه گردشگري ميتواند باعث رونق اين صنعت درآمدزا شود.
به گزارش ميراث آريا، وي با اشاره به نتايج مثبت داشتن يک برند نام آشنا در حوزههاي بازرگاني و تجارت يادآور شد: همانگونه که داشتن يک برند ميتواند معرفي و فروش هرچه بهتر يک کالا را تضمين کند در حوزه گردشگري نيز داشتن برند رونق گردشگري را به دنبال دارد.
عضو هيات علمي دانشگاه تهران خاطرنشان کرد: به عنوان مثال اگر يک هتل داراي برند معتبري باشد در جذب گردشگر و مسافر بيش از پيش موفق خواهد بود.
/108
انتهای پیام/