برند، تبليغات منفي عليه ايران در حوزه گردشگري را خنثي مي‌کند

«محمد بهرام‌پور»، عضو هيات علمي دانشگاه آزاد اسلامي واحد اهر، با بيان اين مطلب در گفت‌وگو با ميراث آريا(chtn) افزود: داشتن برند معتبر باعث مي‌شود گروهي که قصد دارند خدماتي را در حوزه گردشگري ارائه دهند آن را در سطح بين‌المللي تبليغ کنند که اين مساله موجب خواهد شد تبليغات منفي عليه ايران در حوزه گردشگري تا حد بسيار زيادي کاهش يابد.

وي اضافه کرد: گردشگر خارجي که قصد مسافرت به ايران را دارد با مطالعه تبليغات صورت گرفته داراي برند معتبر متوجه خواهد شد که ايران در حوزه گردشگري داراي ايده است و مي‌توان از خدمات گردشگري ايران به صورت 100درصد مطمئن استفاده کرد.

بهرام‌پور خاطرنشان کرد: اساسا آنچه در دنيا در حوزه گردشگري مطرح است بايد داراي قابليت‌هاي ويژه‌اي باشد که اين قابليت‌ها را جز با زبان برند نمي‌توان معرفي کرد.

به گزارش ميراث آريا، وي اظهارداشت: برند باعث مي‌شود بتوانيم قابليت‌هاي گردشگري کشور را با زباني اطمينان‌بخش به دنيا معرفي کنيم که اين مساله خود به خود باعث رونق گردشگري خارجي درايران خواهد شد.

وي با اشاره به اهميت دستيابي به برند با الگوي کاملا ايراني اضافه کرد: اگرچه در حال حاضر در ايران برندهايي در حوزه گردشگري وجود دارد، اما واقعيت اين است که ما بايد به يک برند با الگوي 100 درصد ايراني دست يابيم و برگزاري جشنواره برند مي‌تواند به اين مهم کمک بزرگي بکند.
/108

انتهای پیام/

کد خبر 1390082846